lördag 6 juni 2009

Ett politskt inlägg!

Självklart länkar jag till min väns inlägg!
http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=93886166427&h=xusv4&u=pJT9e&ref=nf

"Invandring gjorde vårt land till allt det fantastiska det är i dag. Det är fortsatt uppluckrade gränser, mer migration och en större mänsklig mobilitet som kan hjälpa oss att bli ännu bättre. Dessutom handlar det om medmänsklighet: Öppna din famn och välkomna hellre än att stänga ner hjärtat och stöta ifrån."
Saxat från Fredriks blogg på Liberati.

Vilket Sverige är det vi vill ha i framtiden?
Heja Sverige! Dessutom är det ju Euskefeurat, och bättre barndomsminne är svårt att hitta!

I morgon är det dags att gå till val och seriös som jag är sitter jag och surfar för att se vem jag ska kryssa... ja, ja bättre sent än aldrig!

Inga kommentarer: