måndag 11 maj 2009

Trädgårdspyssel

Efter att ha varit instängd på jobbet hela dagen, till BVC och sedan ärenden på IKEA, var det skönt att rensa huvudet i trädgården en stund.
IKEA kikade vi på lite belysning till trädgården, vi bestämde oss för att testa denna, om den funkar bra får vi se om det får bli något mer oxå. Första bilden är från IKEAs sida.
När Jag fyllde åt fick jag ett par arbetsbyxor av käre maken, det är ett par supersköna trädgårdsbyxor från Granngården. Den första bilden, från Granngårdens sida, är på ett par trekvartslånga, men mina är hellånga och ljusare. Nu kan jag sluta att gå omkring och fixa och dona i mina avdankade jeans.

1 kommentar:

Rosa Hemmet sa...

Kollade faktiskt in de där byxorna när jag var in på granngården senast, de var verkligen supertjejiga och snygga :)
Ser att ni har blommor, vi har knappt grönt gräs ännu, kontraster i vårt avlånga land :)